Profesjonalna wyszukiwarka dla firm

  • Natychmiastowe wyszukiwanie dokumentów
  • Przeszukiwanie e-mail, współdzielonych katalogów, repozytoriów itd
  • Przeszukiwanie wielu systemów (ERP, CRM, FK itd)
  • Wiele formatów i źródeł
  • Elastyczna interpretacja zapytań
  • Pełna fleksa, synonimy, detekcja języka
  • Dokładność wyników
  • Oszczędność czasu
  • Bezpieczeństwo

Enser - wyszukiwarka firmowa

  • Enser to wyszukiwarka firmowa. Wyszukuje dokumenty i informacje wewnątrz firmy.
  • Jest przyjazny. Wybacza błędy, literówki, odmienia wyrazy w języku polskim i innych. Dzięki temu można przeszukiwać zasoby firmy tak łatwo, jak przeszukuje się Internet.
  • Enser jest bezpieczny. Nie potrzebuje połączenia z Internetem. Na liście wyników pokazuje tylko takie dokumenty, do których dany pracownik ma uprawnienia.

Przeczytaj więcej

Najnowsze artykuły

Wdrożyliśmy  pełnotekstową wyszukiwarkę dokumentów w polskim oddziale firmy LeasePlan. Firma jest częścią globalnego koncernu LeasePlan Corporation i zarządza flotą ponad 24 000 samochodów, dla przeszło 900 Klientów. Realizacja procesów biznesowych w organizacji tej skali wiąże się z nieuniknionym przyrostem dokumentów w zasobach firmy. Nasze rozwiązanie zapewniło Klientowi możliwość szybkiego przeszukiwania repozytoriów (ponad pół miliona dokumentów) w sposób zbliżony do wyszukiwarki internetowej.

Zarządzanie wiedzą odgrywa kluczową rolę dla utrzymania konkurencyjności przedsiębiorstwa. Konsekwencją tego jest rosnące zainteresowanie problematyką przechowywania i dostępności informacji w firmie.W obliczu  dynamicznego wzrostu  ilości danych, stajemy przed wyzwaniem budowy coraz to doskonalszych narzędzi wyszukiwania i kategoryzowania informacji.  Jakkolwiek poszukiwanie informacji w Internecie, dzięki coraz to "inteligentniejszym" wyszukiwarkom jest stosunkowo skuteczne, tak w obszarach zamkniętych informacji wewnątrz firm - już niekoniecznie.  Zapraszamy do obejrzenia prezentacji dotyczącej tego problemu.

Zarządzanie wiedzą odgrywa kluczową rolę dla utrzymania konkurencyjności przedsiębiorstwa. Konsekwencją tego jest rosnące zainteresowanie problematyką przechowywania i dostępności informacji w firmie. Tradycyjne sposoby archiwizacji dokumentów na serwerach plików stają się niewydolne i nie zapewniają w wystarczającym stopniu możliwości wykorzystania zgromadzonego w nich potencjału wiedzy. W obliczu tej sytuacji, firmy często decydują się na wdrożenie systemu  zarządzania dokumentami (DMS - ang. Document Management System).

Więcej aktualności

 
Zamknij ten komunikat

Nasze strony wykorzystują pliki cookies.

Na naszych stronach używamy informacji zapisanych za pomocą cookies m.in. w celach reklamowych i statystycznych. Mogą też stosować je współpracujące z nami podmioty, takie jak firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W każdej przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.